Skip navigation

Word jij de financiële kracht achter de Dutch Startup Association?

De Dutch Startup Association zoekt een nieuwe penningmeester

Nederlandse startups en scale-ups verenigen zich in de Dutch Startup Association (dSa). Wij willen van Nederland dé #1 startup staat van Europa maken. Waar startups niet alleen met meer zijn, maar ook meer succes hebben, harder groeien en internationaler opereren dan waar dan ook in Europa. Het bestuur werkt samen met een klein uitvoerend team aan het realiseren van deze ambitie.

Het (vrijwillige) bestuur van de dSa zoekt per direct een nieuwe penningmeester; een ondernemer die financieel van wanten weet, affiniteit heeft met startups én zich graag inzet voor het bovenstaande doel.

• Onze penningmeester:
    Is positief, strategisch, heeft humor en relativeringsvermogen én kan snel schakelen
  • Vormt samen met de voorzitter en de secretaris het bestuur van dSa
  • Informeert het bestuur over de financiële toestand
  • Zorgt dat er voldoende financiële middelen beschikbaar zijn voor de activiteiten
  • Ziet toe op de rechtmatigheid en doelmatigheid van de uitgaven van dSa
  • Besteedt gemiddeld 2-4 uur per week aan deze functie
  • Is bereid lid te worden van de dSa en voldoet met zijn of haar onderneming aan de toelatingscriteria
  • Het bestuur overlegt (minimaal) eens per maand, afwisselend fysiek en virtueel.

Meer informatie over de dSa, de huidige samenstelling en het profiel van het bestuur vind je op de website van dSa: dutchstartupassociation.nl

Interesse? Stuur dan je motivatie inclusief link naar je LinkedIn-profiel naar secretaris Rinske Brand: [email protected]

Continue Reading